Kış geliyor arkadaşlarım o yüzden yazlık tatilimi sonraya bırakıp size bir kayak tatili programı sunuyorum.. Hem ucuz, hem pistler harika, hem yakın ,hem hem hem…

Liste uzar en iyisi başlıyım anlatmaya.. Geçen yıl kayak öğrenmeye yeni başlayan bir arkadaşım ilk kayak derslerini Kartepe de almıştı. Saati çok yüksek fiyatlardan ve kalabalık pistlerde zaten yukarı çıkışın yarım saat sürdüğü..
O ara turlara baktık.Arkadaşım Armağanın annesi de bizden fena sayılmazdı ve mailimize bir kayak turu düştü. Mavrova da kayak 3 gece 4 gün uçakla 800 TL ski pass lar dahil tesadüf bir önceki gezimle aynı şirket Turizm park dan aldık. Hemen bir araştırma yaptık ama pek bir bilgi yoktu tur şirketi haricinde , ama turun koyduğu resim o kadar güzeldi ki ve fiyat o kadar cazipti ki.. Ayrıca vize de yok..Ne kaybederiz dedik burada bu fiyata anca hafta sonu sadece otel fiyatına denk gelir dedik ve turu aldık :)) Bu arada tur tarihimiz 14 şubat haftası :))
14 Şubat çıktık yola.. Sabiha Gökçenden 1 saatlik kısa bir yolculuğun ardından Üsküp’e vardık. Oradan bizi karşılayan bir arabayla 4 kişi Mavrova’ya hareket ettik. Akşamüstü oteldeydik. Otelimiz 3* lı Lodge Oteldi. Fena sayılmaz, vasatın üstü.. Odamıza yerleştik, akşam yemeğimizi yedik ve şömine başında keyif yaptık. Mavrova’nın şöyle bir güzelliği var gece kayağı yapabiliyorsunuz pistler ışıklandırılmış ama hava o kadar soğuk ki açıkçası bizim gözümüz yemedi.

15 Şubat
Sabah kahvaltımızın ardından…

Kayak kiralama işlemlerine geçtik. Arkadaşlar o kadar ucuz ki anlatılacak gibi değil.. 15 Eur ya 2 gün kayaklarımızı kiraladık. Ve esas bomba Armağan’ın saati 20 Eur’dan ders almasıydı. Hocayı bütün gün kiralamak bile aklımızdan geçti 🙂
Ve yukarıdayız.. Pist haritasını mutlaka alın ben arkadaşımı burası kolay pist diyerek Siyah piste götürmüşüm ve sonuç elinde kayaklarıyla aşağıya indi 🙂 Meğerse görünen yerin arka tarafında bir pist cenneti varmış.

Bu manzarayla yukarı çıkıyosunuz..

mavrovo

Bu manzaraya karşı kayıyorsunuz..

Arada bir de oturup manzaraya karşı keyif yapıyorsunuz..
Arkadaşlar tek kelime ile kayak cenneti burası.. Bu kadar güzel pistlerde, bu kadar uyguna kaymak gerçekten mümkün değil.. Artık ara öğünleri birbirimize ısmarlamak için kavga ediyorduk 2 bira bir patates yiyoruz 5 Eur :))

mavrovo

Otelimizde aldığımız akşam yemeğinin ardından kısa bir yürüyüş yaptık.. Gece hayatı beklemeyin. Kayak yapmaksa niyetiniz adres doğru :)) Otelimizde de şömine vardı karşısına geçip telefonumuzdan film seyrettik :))

16 şubat
Yine pistlerdeyiz.. Ben her gün başka pistler denemekten yanayım, zaman zaman baya zor pistlerin içinde kendimi bulsam da idare ediyorum:)

mavrovo

Karların üzerindeki kalp 14 şubat münasebetiyle sanırım :))

Açıkhava biralarımızı da içtik…
Bizim şansımıza tipi yoktu.Hava gayet güzeldi.Armağanda hocasından ve pistlerden memnundu.Bende araştırmacı kişiliğimle o pist senin bu bist benim takılıyodum :)Değmeyin keyfimize..
O akşam yemekten sonra Bistra Hotel de parti olduğunu öğrendik hiç dururmuyuz yerimizde..Hemen kendimizi partinin kollarına attık..Artık ballımıyız,yoksa kendi şansımızı kendimizmi yarattık bilemiycem,giriş bedava,içkiler bedava,müzik bedava, bedava bir gecede bulduk kendimizi :))Şaraplarımızı da içtik…

17 şubat
Dönüş saatimiz yaklaşmıştı.. Ama güzel bir keşif için vaktimiz vardı.. Gölün etrafında yürüyüş yaptık. Harika bir kafe de kahvelerimizi içtik. İki kahve 3 Eur :))

Yol Boyunca harika manzaralarla karşılaştık…
mavrovo

Gitme zamanıydı otelimize dönüp, servise binip yol boyunca 1 Eur’ nun kaç Makedon Denarı olduğunu bir saate anlayan bir kızla aynı arabada gittik :)) Bize de eğlence çıktı o da ayrı da :))
Kayak yapmak sizin için bir tatil anlayışı ise, gerçek bir kayak tatili istiyorsanız ,Mavrova Doğru adres..